חמישי, 23 מאי 2019 16:26

להיות נאור כלפי עצמו וכלפי האחרים

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

חשוב שלאדם יהיו את הכלים, את התובנות, ואת המודעות להיות אדם נאור, קודם כל כלפי עצמו.

זה יקבע גם את התפישה שלו, ואת היחס שלו לאחרים.

Read 1035 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה