עוד סיבה לכתוב, אחרת הטראומות והקונפליקטים גם קיימים בנפש, וגם לא מודעים. לדעתי – נזק כפול.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה