זה די משעמם לאסוף סטטיסטיקות בנושאים, שלסטטיסטיקה אין שום חשיבות. יש לי בחילה מה"פסוידו-מדע" כזה.
זה די משעמם לאסוף סטטיסטיקות בנושאים, שלסטטיסטיקה אין שום חשיבות. יש לי בחילה מה"פסוידו-מדע" כזה.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה