אם אדם סומך יותר מדי לזה, שברגע האמת, ידע להתנהל נכון, ברגע האמת, תופעל התוכנה פנימית הישנה. זה מביא לכך, שהוא סופג עוד ועוד חוויות שליליות, כמו בעבר, ומחזק את ההרגלים, השקפות העולם, התוכנה המכשילה והלא מודעת.
אני ממליץ להתכונן מראש ליותר מצבים. מצבים קטנים ופשוטים יותר קל לדמיין, לתכנן ולתרגל. אחר כל יבואו גם דברים יותר גדולים.
המטרה היא, שבשלב מסוים, גם פעולות אוטומטיות, יהיו לפי התוכנה החדשה.
בשביל לשנות את התוכנה הפנימית, כדאי לכתוב טקסטים עם כל שלבי ניתוח ותרגול של השיטה, שתיארתי. מומלץ, משימה אחת, פשוטה בהתחלה, אבל מנותחת ומבוצעת לפי כל הכללים של השיטה.
כל תרגול מוצלח, עושה את התרגולים הבאים ליותר קלים ויעילים.




