זה היה צריך לקרות במוקדם או במאוחר. המורסה גדלה וגדלה, ולא טיפלנו בה. לא דברנו על זה. היה לנו "דו-קיומצ'יק", שחס וחלילה להעמיד אותו בספק.
עכשיו, זה התפוצץ לנו בפרצוף.
יותר טוב מאוחר, ממאוחר מדי.
אולי עכשיו נצא מעיוורון היסטרי.
זה היה צריך לקרות במוקדם או במאוחר. המורסה גדלה וגדלה, ולא טיפלנו בה. לא דברנו על זה. היה לנו "דו-קיומצ'יק", שחס וחלילה להעמיד אותו בספק.
עכשיו, זה התפוצץ לנו בפרצוף.
יותר טוב מאוחר, ממאוחר מדי.
אולי עכשיו נצא מעיוורון היסטרי.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה