כל העולם מתפרק, אז קשה לדמיין, שאלינו לא יגיעו המגמות האלה. נתניהו מנסה להתנגד, אבל מי יודע, אם יהיה לו מספיק זמן וכוח.
כל המערכות בעולם שלובות. מספיק שבאיזשהו מקום, האיזון יופר, אז מהר יותר או פחות, כל המערכות קורסות, עד שפעם יהיה סדר חדש. אמרתי את זה עוד בסמינר בלונדון, בפברואר 1990, אחרי שכול האירופאים צהלו שם על נפילת חומת ברלין. רובם לא הבינו אותי, אבל פילוסוף ופסיכואנליטיקאי בריטי ידוע, אמר לי בהפסקה, שהוא חושב, שאני צודק. הזמן הוכיח, שצדקנו.




