הבעיה יכולה להיווצר, אם חושבים, שחייבים להבין הכול, ולכל דבר יש סיבה אחת, ומזה נובע, שיש רק דרך פעולה נכונה אחת, שחייבים למצוא.
לפי דעתי, זה דרך בטוחה להסתבכות בכל מני תחומים.
הבעיה יכולה להיווצר, אם חושבים, שחייבים להבין הכול, ולכל דבר יש סיבה אחת, ומזה נובע, שיש רק דרך פעולה נכונה אחת, שחייבים למצוא.
לפי דעתי, זה דרך בטוחה להסתבכות בכל מני תחומים.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה