תסריטים פנימיים מגשימים את עצמם כאשר ה"במאי" רדום. אם אדם ערני להרגשותיו, וההשלכות של ההרגשות האלה למציאות החיצונית, הוא שולט יותר בחיים שלו.
שום דבר לא טוטאלי. אף אחד לא מודע כל הזמן לכול, בפנים ובחוץ, ובטח, אין טעם להתרגש, שההרגלים הישנים מגשימים את עצמם.
גם תובנה בדיעבד משפרת את השליטה בעתיד.




