רוב האנשים בטוחים, שבפסיכותרפיה ובפסיכותרפיה בכתיבה, מדברים וכותבים רק על בעיות, קשיים, סימפטומים, כישלונות, התעללויות, אנשים רעים מהם נפגעו.
לא פחות חשוב, לדבר ולרשום הצלחות, הישגים, מפגשים עם אנשים טובים, איתם נפגשו בחיים, מצבים של תפקוד תקין, חשיבה רגועה ויצירתית.




