כאשר בתור ילד הייתי מתקרר, עם חום, שיעול, כאב גרון, הייתה מתחילה החגיגה של ההורים: "זה בגלל שאתה לא שומע לנו! אם היית שומע לנו!..". מילא, אם זה היה רק בנושא של הסוודר או גטקס, הייתי מבין, אבל זה היה ממש משפט של אינקוויזיציה: "אתה ילד לא טוב. אם היית ילד טוב!..."




