שני, 05 מרץ 2018 12:08

רגשי אשמה, כאמצעי שליטה

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

כאשר בתור ילד הייתי מתקרר, עם חום, שיעול, כאב גרון, הייתה מתחילה החגיגה של ההורים: "זה בגלל שאתה לא שומע לנו! אם היית שומע לנו!..". מילא, אם זה היה רק בנושא של הסוודר או גטקס, הייתי מבין, אבל זה היה ממש משפט של אינקוויזיציה: "אתה ילד לא טוב. אם היית ילד טוב!..."

Read 1199 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה