שישי, 16 פברואר 2018 09:46

טיפול כהתפתחות אישית

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

אני לא משתמש בביטוי "להצליח" בקשר לטיפול. טיפול, בעיניי – זה כלי שמאפשר התפתחות מעבר לתבנית, שבנאדם חיי בתוכה. זה תהליך, ולא הכנה למבחן מתמטיקה בבגרות.

Read 1222 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה