אחרי הבחירות בארה"ב, נוצר מצב, שמזכיר לי, איך בילדות היה יכול לקום גוי בריון אחד, ולא ברור מאיזה סיבות להכריז: "מי שיתעסק עם היהודי הזה, שידע, שהוא חבר שלי, ויהיה לו עסק אתי!"
לדעתי, היו כבר תקופות כאלה בהיסטוריה. למשל, אחרי המהפכה הבולשביקית, שהכריזה על שחרור היהודים. זה לא נמשך הרבה זמן. באמת לסמוך אנחנו יכולים רק על עצמנו.




