רביעי, 21 ספטמבר 2016 11:47

להשלים עם חוסר שלמות

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

זה טבע של בנאדם. לא יכולה להיות שלמות ביצור כמו בנאדם. זה לא אומר שאף אחד לא שווה, חיים לא שווים.

 

החוכמה היא לחיות טוב למרות חוסר שלמות של בנאדם ושל העולם בכלל.

Read 1309 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה