הדפס את האתר הזה
שישי, 09 ספטמבר 2016 16:09

למהר או לחיות

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

למהר, זה כמו לראות סרט במהירות x2, x4,x16, x100 . זה לא חיסכון זמן. להפך – זה בזבוז, כי גם לא נהנים וגם לא רואים את הסרט. הכוונה בתרגום לחיים – לא חיי!

Read 1309 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה