כתיבת התסריטים החיוביים, לא כדאי להשאיר לרגעים שאדם מרגיש לא טוב.
עדיף לכתוב אותם דווקא שאדם מרגיש טוב. כדאי לפתח אותם, לכתוב אותם בפרטי פרטים עם ויזואליזציה, לתכנן את החיים הטובים והיעילים, כאשר שום דבר לא מפריע.
אז, כאשר אדם מרגיש לא טוב: חרד, מדוכא, מפוחד, מרוגז, מותקף, הדימויים החיוביים
יופיעו לצדו בעצמם, ובלי מאמץ.