אפשר עוד להבין את יהודי אמריקה. טוב להם, והם מפחדים שיחשבו, שהם לא לויאליים לארה"ב. אז כאשר הממשל שלהם עוין למדינה היהודית, הם גם מסובבים את גב למדינה היהודית היחידה בעולם.
מוזר, מה שמתרחש בארץ. חלוקה לימין ושמאל - זה תפאורה - אחיזת עיניים. חלוקה האמתית היא לאלה שבעד מדינת היהודים, ואלה שרוצים להחריב אותה.
מוזר, כי לא ברור מה מרוויחים מתנגדי המדינה בפנים. הרי לרובם יש ילדים, נכדים, משפחות. זה דחף מוזר של הרס עצמי - פסיכוזה המונית.
כנראה עמים, מדינות, חברות שלמות יכולים להזיק לעצמם, כמו אדם בודד, אם התוכנה שלהם (היסטוריה של העם) במקרה זה, מובילה אותו להרס עצמי.