היסטוריה מלמדת, שהחיים יכולים להשתנות בין רגע עקב קטקליזמות גלובליות או אישיות.
איפשהו לא מזיק להיות מוכן למקרה הצורך.
האם לחיות בגלל האפשרות כזאת עם הראש באדמה? כל אחד מנסה לענות לעצמו, להיזהר במידה, ליהנות במידה...
לדעתי, חשוב לא לשכוח מסכנות, אבל לא לחיות כמו במחנה ריכוז, כאילו מחר מתים.