לבנאדם יש את הזכות לחשוב ולהחליט מה הכי מתאים לו בכל מצב. חשיבה ופעולה "ספונטנית", או יותר נכון, אוטומטית, עושה את האדם ללא חופשי, צפוי, תלוי בדעות קדומות, שהוא אפילו לא יודע, של מי הדעות האלה, ולאיזה צורך נקבעו.
לבנאדם יש את הזכות לחשוב ולהחליט מה הכי מתאים לו בכל מצב. חשיבה ופעולה "ספונטנית", או יותר נכון, אוטומטית, עושה את האדם ללא חופשי, צפוי, תלוי בדעות קדומות, שהוא אפילו לא יודע, של מי הדעות האלה, ולאיזה צורך נקבעו.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה