בסוגיות מורכבות כמו פוליטיקה, סוציולוגיה, פסיכולוגיה, אין שורה תחתונה. זה לא כמו בהנהלת חשבונות.
זה לא אומר, שלא צריך לחשוב על אספקטים שונים של התופעות, לבנות בראש מודלים שונים של קשרים בין התופעות.
לחפש הסבר אחד ויחיד נכון, נראה לי מגביל, נוקשה, לא גמיש.