החיים של האדם, בהרבה תלויים בזה, איך הוא רואה אותם.
אם המוח מכוון לזה שכולם רמאים, כולם טיפשים, הכול לא בסדר וכו.., אז כך יראו החיים שלו.
הוא יכול לזכות במיליון דולר, ולהתמרמר, למה לא שני מיליון. או לחיות עם אישה יפהפייה, ולחשוב שהיא לא שווא, כי היא לא מספיק אינטליגנטית, או לא עשירה.
אין לזה סוף. אם אדם "רוצה" להיות אומלל – הוא תמיד ימצא למה הוא אומלל.