זה בהגדרת ההיסטוריה. אפשר לתאר או לחקור אירועים ההיסטוריים.
אפשר לקשר בין דברים שונים.
אין נכון ולא נכון.
זה לא אומר, שיושר של החוקר לא חשובה, וששקר ואמת – זה אותו דבר.
מזמן כתבתי, שפוסטמודרניזם – זה לא ששקר ואמת – זה אותו דבר, אלא שלאמת יש פנים
רבות, ואפשר לחקור אין ספור אספקטים שונים של האמת.