זה משחק עדין, בין יכולת לתת לילד אוטונומיה בתנועות שלו, משחק שלו, חקר שלו של העולם, ומניעת דברים מסוכנים – חשמל, נפילות, כוויות. לא מזיק, שזה ילווה בוורבליזציה – המשגה. הפחדה, מכות, צרחות, עלבונות, אולי נכנסות עמוק ומהר, אבל ממשיכים לכאוב ולהדהד כל החיים. זה אולי מתאים באילוף כלב, שרוצים לאלף אותו למשימה אחת, כמו לקפוץ על הגנב, לרוץ אחרי ארנב, ודברים פשוטים כאלה. את הילד מגדלים לעצמאות, קבלת החלטות, שיקול דעת. אז ההורים מתאימים את עצמם לגיל וליכולת של ילד של הבנה, המשגה.