הזדהויות תמיד חלקיות.
אי אפשר להיות בדיוק, כמו מישהו.
חשוב לזכור את המשפט: "מכל מלמדי השכלתי". הסתכלתי באינטרנט. זה יותר מפתגם. זאת אמירה ממקורות. מופיעה גם אצל רמב"ם. יש שם גם הסברים, מדוע חשוב לשמוע, לנתח, לשקול דעות שונות, של אנשים שונים.
בשבילי, זה משקף תובנה למורכבות ורב ממדיות של העולם, החיים, השכל האנושי.