הדפס את האתר הזה
שלישי, 21 מאי 2019 14:54

גישה פרקטית

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

תמיד כדאי לשאול את עצמך, אם טוב ונעים לך לעשות דבר זה או אחר? אם זה הכרח, מה יקרה, אם לא תעשה? האם אפשר לדחות? האם זה לא נוח עכשיו? האם בכל זאת צריך לעשות?

Read 1187 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה