בקשר לניסיון לתקן את האנטישמיים, או את היהודים, שמשתפים איתם פעולה - אני חושב, שזה חסר תועלת. זה מבנה פסיכולוגי כזה, שגם אם הכול נשמע אצלם הגיוני, זה היגיון אחר.
קשה מאוד, עד בלתי ניתן, לשנות דעות של אדם אחד. לשנות דעות של חלקים גדולים של האנושות – קשה להאמין.
מספיק להבין, ולחדד את העמדות של עצמך בשביל עצמך.