חשוב לרצות לפתור בעיות כמו ערך עצמי נמוך, השפלה ופגיעה עצמית, אבל כאשר התהליך של הפתרון הוא סדיסטי, אז זה רק מחזק את הבעיה.
חשוב לרצות לפתור בעיות כמו ערך עצמי נמוך, השפלה ופגיעה עצמית, אבל כאשר התהליך של הפתרון הוא סדיסטי, אז זה רק מחזק את הבעיה.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה