אם בנאדם לא מודע למה שקורה בתוכו, ושהאי שקט שלו נובע מסיבות פנימיות, אז הוא מחפש אשמים בסביבה, או בדרך מתוחכמת, אך לא מודעת, מחייה איתם את הקונפליקט הפנימי.
אם בנאדם לא מודע למה שקורה בתוכו, ושהאי שקט שלו נובע מסיבות פנימיות, אז הוא מחפש אשמים בסביבה, או בדרך מתוחכמת, אך לא מודעת, מחייה איתם את הקונפליקט הפנימי.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה