אני לא משתמש בביטוי "להצליח" בקשר לטיפול. טיפול, בעיניי – זה כלי שמאפשר התפתחות מעבר לתבנית, שבנאדם חיי בתוכה. זה תהליך, ולא הכנה למבחן מתמטיקה בבגרות.
אני לא משתמש בביטוי "להצליח" בקשר לטיפול. טיפול, בעיניי – זה כלי שמאפשר התפתחות מעבר לתבנית, שבנאדם חיי בתוכה. זה תהליך, ולא הכנה למבחן מתמטיקה בבגרות.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה