זה טבע של בנאדם. לא יכולה להיות שלמות ביצור כמו בנאדם. זה לא אומר שאף אחד לא שווה, חיים לא שווים.
החוכמה היא לחיות טוב למרות חוסר שלמות של בנאדם ושל העולם בכלל.
זה טבע של בנאדם. לא יכולה להיות שלמות ביצור כמו בנאדם. זה לא אומר שאף אחד לא שווה, חיים לא שווים.
החוכמה היא לחיות טוב למרות חוסר שלמות של בנאדם ושל העולם בכלל.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה